VDR

Știu că n-am mai scris de mult, dar e de bine. Copil vesel și cu chef de joacă, vreme mai mult bună decât rea, mai puține claxoane pe afară și cred că și pilula aia cu cătină și Q 10 e de vină. Poate, de fapt da și el, soțul, el R, care îmi dă dreptate cu feng șuiu.
Toate astea îmi fură timpul și nici nu am chef să reclam infracțiunea. Că e bine. E plin. E ca de vacanța aia din care nu te întorci acasă obosit și fără bani.
Aveam atâtea de notat, chiar planificate, dar cred că ar fi o idee să introduc și lecitina în pilula aia. Sau să o mai las, ca să continuu cu starea asta euforică.
Așadar, soare, iarbă cu jdemii de furnici prin ea, prin curte, vecini noi, casa plină de băieți dragi și stare de memorie de 3 secunde.
A, și mai trebuie să fac până la sfârșitul lunii iulie un videoclip pentru un proiect. Soțule, dacă mă citești, pupă-mă și adu-mi aminte.
Hai cu sâmbăta că poartă noroc!

Published by celenaiordanescu

Tot ce e după colț, vine din spate?

Leave a comment